lördag 3 juli 2010

"Möte"

Snart far jag och mami till Portugal, underbart. Mamma håller koll på vädret, inte för varmt för då kolavippar man, och det vill vi ju inte. Lagomt är bäst och därför blir lite atlantvindar väldigt bra. Ett problem har dykt upp, nämligen att mitt pass är inlåst i förrådet till Hymer, samma Hymer som vi lämnat bort nycklarna för. Hmm. Men, tur att man kan göra sista minuten-pass på polisen. Pjoh!

Jag har bestämt att jag inte ska ta med mig telefonen dit, även det underbart! Det kan bli lite mycket ibland och därför känner jag att den får stanna hemma och vila lite, för även en mobiltelefon kan behöva en liten semester ibland. Världsbäst!

Idag har jag funderat på Yatzy! Yatzy! och kommit fram till att det kan bli huur bra som helst, inte så konstigt eftersom vi är bra. Och nu nyser katten.

1 kommentar:

carol sa...

Värt.