söndag 4 juli 2010

Till alla jävla städare, särskilt Caroljäveln

Fy fan vad hemskt, hade jag hyrt in nån städjävel för mina surt förvärvade pengar hade jag blivit fett lack om den jävla städpersonen (som var bra på att skriva till råga på allt, det gör ju sveket ännu större för hade det varit nån dålighetsskrivare kan man ju förstå på ett sätt.. Usch!) stal mina 4000 kr i kontanter från min kavajficka! Frågan är om det då inte är okej, nästintill en skyldighet som medborgare i vårt underbara land, att ta lagen i egna händer och råna personen i fråga tillbaka? Jo. Jag pratade nyss med svikerskan (Carol) om detta och hon lovade att ALDRIG STJÄLA FRÅN SIN ARBETSGIVARE NU NÄR HON FÅTT STÄDJOBB, för jag lovar att om jag skulle komma på dig med att göra det Carol, DÅ JÄVLAR SKULLE DU FÅ SE PÅ FAN! Jävla sommarjobbare.

2 kommentarer:

cleaninglady sa...

Aaaahhhahaha. Jag dör

Hatisk sa...

HATAR NÄR SÅNT HÄNDER!!!!!!!