fredag 8 oktober 2010

"Det här livet kommer att ta kål på mig"

Jag lovade Jossa att jag skulle lyssna på Westlife när jag kom hem och jag håller vad jag lovat kan jag säga. Vilken känsla! Det känns nästan som att var 12 år igen. Det hade inte varit helt fel för jag har insett att vuxenlivet är rätt krävande. Man måste jobba, ta hand om fonder, pensionsspara, diska ur soptunnor och även andra tråkighetssaker som är för tråkiga för att uttrycka i skrivna ord. Men jag gör det ändå. S k u r a t o a l e t t. Shit. Eller ska jag säga kiss? Kiss. Idag fortsatte jag min framgångsrika Max-karriär med att bränna armen på fritöstaket. Erika skrattade och sa att det var en klassiker men det är ju lätt för henne att göra som inte har tredje gradens brännskador på höger underarm.

-:-:-


Regler för limbotävling (Modo dam):
  1. Man får gå som ett s, men bara om man har skolios och läkarintyg.
  2. Man får gå med nacken som ett s, men bara om man heter Linkan.

2 kommentarer:

pudelmami sa...

ÅÅhh, underbart! VOVOV

Linkan sa...

Hahah...:D
Alla fick ju gå med sned nacke :P. Men tur för mig annars att jag just råkar heta Linkan å föredrar "snednacke" stilen ;)