tisdag 5 oktober 2010

Extra, extra!

Efter träningen igår kom jag med ett chockbesked från duschen, jag slutade med hockeyn. Mest berodde det på trötta ben, dålig is och att Erika gjorde ett offside-friläges-mål. Efter att ikväll ha ägnat lite tid åt min Max-karriär har jag dock tagit beslutet jag nog bör ägna mig åt saker jag kan, därmed att göra comeback i hockey. Och det tidigare än väntat för det blir nämligen hg imorgon bitti.

Idag på jobbet fick jag finast tänkbara besöket, Brallan och Fia kom förbi. Det var bra tajmat för de råkade komma just när jag hade rast. Bra av dem. Hade även förväntat mig fler besökare men tydligen var det slöhet som satte stopp för det...

Jag och Carol hade inte pratat på hela dagen förrns jag för en kvart sen fick lov att skicka ett pip, jag lever-sms så hon skulle slippa vara orolig. Jag tror hon uppskattade det. Jag fick även själv bekräftat att hon också lever, tur.

Inga kommentarer: