måndag 28 februari 2011

Oscarsgalan.

Februari är en kort månad vilket betyder att man får lite valuta för hyran man betalat. Det gillas inte. Därför borde februari betala tillbaka lite av hyran man betalat så man inte känner sig så jäkla lurad.

Igår kom vi hem så sent att vi faktiskt kom hem idag. I natt kan man nog kanske säga. Eftersom det inte gick så bra att somna sist vi kom hem från bortaresa tänkte jag att nu jäklar. Men, tyvärr blev jag ju när jag slog på borsta tänderna-tv:n påmind om att det var Oscarsgalan. Hmm. Anne Hathaway och James Franco var så tråkiga att man skulle ha somnat om det inte varit för Filip och Fredriks konstanta och överdrivna pratande. +/- 0 kan man kanske säga. Det roligaste som hände på hela galan var helt klart min och Carols rekordförvirrade sms-konversation om Looooora och Scarlett Johansson.

2 kommentarer:

carol sa...

Hahaha, gayloooora

Anonym sa...

Oscarsgalan missade jag. Men jag såg å andra sidan Dansbanan i Täfteå. MINST lika hippt.