söndag 13 februari 2011

Världens största lägenhet.

Oplanering. Det är mitt mellannamn, förutom Sara och Matilda. Jag är oplaneringens okrönta drottning. Imorgon åker vi och är borta i en vecka och jag kom på att jag inte planerat nånting så jag har fått packa, tvätta, flänga till Kempis och fått ta hem hela trunken till lägenheten. Min stora lägenhet med så bra ventilation. Eller? Vissa har inte ens en normalstor toalett att stuffa in det i. Men. Så kan det vara.

Jag känner att just denna oplanering berott på att det varit väldigt mycket på sistone. Ovanligt mycket. Sanna har varit här i helgen och byggt lite pärlplattor med mig och tur var väl det för annars vet jag inte hur det hade gått. Särskilt inte i natt när tv:n slog på sig själv och började lysa helt mystiskt. Sånt tycker vi inte om.

1 kommentar:

carol sa...

Det är du. Jag med tydligen, även fast jag inte tror det själv