tisdag 22 mars 2011

Hundar.

Emmanordin fyller 20 år idag och det måste man fira. Fika i Hörnett var givet. Hemma hos emmanordin i Hörnett bor Pärlan, precis som Justin en hund. Fast en annan ras, plus tjej. Jag kände idag att det finns en anledning varför jag och hundar inte klickar så bra, dom gillar helt enkelt inte mig. Idag försökte jag verkligen få kontakt med Pearl men när jag skulle gosa lite fick jag en rap i ansiktet som svar. Ingen katt har nånsin gjort så mot mig, inte ens en enda kanin.


Nu ser vi viktighetsmatchen nummer 1, AIK-Lule. Eftersom jag befinner mig hos Ida (AIK-fan) och Jolof+Jolofkompis är här (AIK-fans x2) så gäller det att hålla en relativt låg profil, Brallan har visat att kaxighet aldrig lönar sig. Hehe.

1 kommentar:

jolof sa...

Jolofs vän var tyvärr lulefan så du hade någon vän iaf ;)