fredag 11 november 2011

11-11-11

Grahn spelar telefon-Alfapet och jag gör det inte. Anledning: brahetstelefonbrist. Idag har vi annars haft lite möten och grejer och bland annat haft två och en halv timme tillsammans med Tina Thörner. Lika intressant som sist och idag lärde hon oss tex hur man ska göra för att inte vara en idisslarkossa och sluta älta. Kan vara bra att kunna känner jag. Därför har jag även installerat en deleteknapp på min klubba. På kvällen har var lite ledig och varit på olika äventyr. Jag hamnade på en tacokväll i Rosenkälla, och inte vilken som helst utan kanske en av världens bästa. Tacokvällar alltså. Väldigt väldigt värt och skönt med ett litet avbrott och vanliga kläder. Ny dag med nya tag imorgon.

Och förresten. Ja jag kollade på klockan prick 11.11 idag.


Jag och min roomie ser till att mysa även på isen. Trevligt. Se även Jolofs smygraggning, hehehe. Foto: Ida Winkler

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe väldigt kul blogg! Blir glad av att läsa:) Annars mår jag sämst, magont, huvuvvärk och feber. Kan BARA bli bättre, som Tina T säkert skulle ha sagt!

Tankar på Trolleberg sa...

P!uss förresten

Tankar på Trolleberg sa...

Mäh, varför använder jag "anonym" när jag kan använda mitt Blogg-konto. Nu kryper jag under täcket...