tisdag 1 november 2011

W995.

Ida Sannsell har köpt en ny telefon, en Iphoniii så klart. Det betyder att jag snart är ensam knapptjej kvar. Hur kommer det bli? Jag kommer inte ha nån att prata med på bortaresorna. Ida som i helgen fick roa sig med att klunsa först till 45, nästa resa kommer hon sitta helt inne i Facebook och allt annat man kan göra på en sån. Jag vet inte ens hälften av vad man kan göra! Det som är bra med Iphone är att de verkar ha dålig batteritid så efter några timmar brukar det börja bli batteritorsk på de flesta hehehe...

I början av veckan nu har det varit extra tråkiga vardagar för jag vilar min hjärna så den ska kunna tänka även i framtiden. Uträtta stordåd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Just det. Vila för att kunna uträtta framtida stordåd:)
/ M

Anonym sa...

Vore intressant att få en blogg på Webben7 om avigsidorna med hockey och andra "tuffa" sporter, dvs skador. en blogg från en som fått en rejäl smäll mao. Men vänta tills du mår bra. INTE överanstränga sig. Jag har förresten blixtrande huvudvärk idag. Kanske inte beror på vaccinet, för årets ska inte ge några nämvärda biverkningar....
/ M igen