måndag 10 december 2012

Julmust.

Alltså. Jag skulle kunna gråta just nu. Av lycka. När vi var i Minneapolis för några helger sen svängde vi förbi IKEA och vad köpte jag där om inte julmust. Sparartjej som jag är har jag haft kvar dem till nu, att ha som uppladdning inför att åka hem och inför den svenska julen. Hurra! Bästasomfinns som Annie skulle ha sagt. Jag tog en paus i pluggandet och gjorde lite plättar (pankisar för er söderbor) så här på kvällskvisten. Och tittade på julkalendern. Och lyssnade på Oh helga natt. Så klart.

På onsdag kväll åker vi hemåt. Ja, vi. Det har visat sig att vi råkar vara bokade på samma flight hem, jag, Jose och Michelle K. Helt jävla fantastiskt. Jag tror inte det kan bli bättre faktiskt, helt ärligt. Båda mina favoritdanskor med mig över till Skandinavien. Det firar jag med lite mer julmust.

Helgen har varit en smula seg. Det beror på att alla varit iväg på bortamatch i Wisconsin och jag som skadad inte får följa med. Typiskt. Tur jag är bra på att tänka, så man kan hålla sig sysselsatt. Fast det har inte varit några större bekymmer egentligen. Har ju som sagt en del att göra innan SverigeNyköpingFrida.

Multitasking på hög nivå. Baahh.

1 kommentar:

Anonym sa...

Multi-tasking:)
Du är en effektiv ung kvinna gumman!
Ser Nobelfesten och det känns så traditionsenligt såå! Konstaterar att kvantfysik är intressant:) Och att celler kan utvecklas OCH gå tillbaka i utvecklingen. Otroligt. Tänk, att mina egna stamceller räddat mitt liv. Bara det känns ju som mitt eget Nobelpris. JU!