torsdag 6 december 2012

Finals week; överbelastat system, typ del 2

Okej. Så det finns nåt som heter finals och finals week. Slutprov skulle man kunna säga. Man avslutar kursen med prov som i många fall är på hela kursen. Det är det vi är mitt uppe i nu. Helt ärligt så har jag aldrig pluggat så här mycket i hela mitt liv. Psykologi och Bio-antropologi (gah) i morgon, några små uppgifter på det och sen ska det hinnas med fyra prov nästa vecka innan planet lyfter mot Europa på onsdag. Tillåt mig att svära men fy fan. Jag är helt slut. Hjärnan är överhettad och det får inte plats ett enda ord till. Osteodontokeratic.. Nej. Fullt.

Nu får det vara nog. Nu tittar jag på julkalendern istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med att vara lagom. Nästan bra duger, brukade en viss chef som jag hade en gång, säga.

Vad är målet? Kanske välja att ha högre mål på ngn kurs, och ta det liiite lugnare med andra. Eller?

Julkalendern - bra! Det behöver du. Sedan ser du Så mycket bättre, alla avsnitt, På spåret och Historieätarna, som är överraskande och kul!
Puss gumman x

Sanna sa...

JA! Du får inte missa Historieätarna, världens bästa program!!

Puss