torsdag 11 oktober 2007

cashewnötter. (ja, nåt ska det ju heta..?)

Nu, kjl, händer det grejer i gästboken, äntligen. Vi har väldigt givande diskussioner om alltifrån banankaviar till Jenkans arbete. Checkit! Dessutom hann jag och Lollo med att lura halva föräldraskaran att vi var dödsfiender, vilket inte var meningen. Men men det styrde jag upp snyggt igår. En liten parantes bara.

Bangade sprutan idag, tar det imorrn.

Varförvarförvarför har jag så svårt att koncentrera mig? Få nångting gjort. Tänker alldeles för mycket på fel grejer. Alla uppgifter bara samlas på hög och högen når snart upp till månen, eller krydd, den räcker kanske till Pite. Om man lägger ner högen vill säga. Eller om man her upp Pite i luften.
Men! Tog faktiskt bort två tunga (tjocka?) grejer från högen idag, historiaprov och tal på engelskan, så nu kanske tornet bara når till Rosviksbodarna.

Ikväll: Löölä-AIK i coopen, Bartecko har kommit och nån ny kanadick har tydligen dykt. Hoppas han håller måttet, eller iaf är nåt snäpp bättre än Niinimäki.. Fast, 83 p på 63 matcher förra säs låter ju helt okej..! Måste medge att det är lite speciellt, visst hejar jag på Lule, men AIK är ändå.. aah typ mitt andra hem.

Inga kommentarer: