lördag 20 oktober 2007

The fripp strings remix

Svenskaarbetet är inskickat, högen har därmed krympt avsevärt. Det blev faktiskt ganska bra om jag får säga det själv.
Idag är en hemmadag med träningsvärk i rumpan och thai leftovers. Tror helt ärligt det är första lördagen jag är hemma sen vi gick på is. Ganska skönt. Lär ju ta ett tag tills nästa lediga lördag. Hur som helst ska jag passa på att umgås med lulebor när jag ändå är hemma, Jenny fyller år och det blir dit ikväll. Känns kul att för en gångs skull kunna vara med när nån frågar.

Kom på nu också att tha pile faktiskt är relativt jätteliten nu! Kanske bara till Måttsund? Fixade faktiskt en massa saker igår när jag tänker efter, Officepaket till datorn, numret över till Halebop och hann till och med med att beställa en ny telefon!
-Bra styrt Fäll
-Tack Fäll

Porträttbilderna på hemsidan var ju dock.. Ja, frippan? Vad hände med håret? Kan ju till mitt försvar säga att jag faktiskt suttit i bil från Abisko till Skell samma dag, en nätt liten resa på typ 60 mil, eller sju timmar om man så vill...
Whatever. Oljiga fläckar dyker upp på väggarna, tåg och symaskiner, de var här först. Kurragömma!

1 kommentar:

Anonym sa...

du är ju för söt! du ser ut som en bakelse och jag vill äta upp dig. (på ett icke perverst sätt)