måndag 22 oktober 2007

Ärkemupp3000 has done it again!

Japp! Nu sitter jag på bron och fryser, helt sjukt. Har glömt nycklarna och hade 80 öre på telefonen = ett sms. Jahapp, så jag chansar och skickade till mamma att hon skulle ringa men nejnej inte svarade hon...! Så jaa då gick jag runt huset och ryckte i alla dörrar men lycka till säger jag att det var öppet nånstans, förmodligen inte! SEN blev jag jääävligt smart och slog igång datorn och pratade med pappa på msn, så hjälpen är på väg! Hahaha, vilket sänke man är ibland. Ja så nu fick jag lite tid över här på bron, med trådlöst nätverk och allt. Det värsta är ändå att katten sitter i köksfönstret och skrattar åt mig, ondskefull varelse.

Jenny gjorde sin tatuering idag, weee! Hehe den blev lite större än hon tänkt sig, närmare bestämt 35 % mer fisk än hon planerat, men den blev jättebra. Hoppas hon själv tycker det. Blev faktiskt pepp själv, typ på en varmkorv.


Ööö, ja innan mina fingrar fryser till is så kan jag ju nämna här för mig själv att det känns som att jag inte vet om det är på väg upp eller ner. Det enda jag vet är att jag inte kan släppa det, vavava. Som du vet.

Inga kommentarer: