torsdag 13 oktober 2011

Imorgon ska jag åka hem, punkt.

Urladdningen förra veckan ledde till en välbehövlig paus, ett så kallat "uppehåll". Jag brukar tänka att man slutar och gör comeback, det är på nåt vis skönare att tänka så. Imorgon ska jag åka hem och det ska bli otroligt fantastiskt sanslöst skönt. Sist jag var hemma var midsommar och då var vi i stugan mest. När jag väl är hemma ska jag göra absolut ingenting, bara bestämma mat hela dagarna. Redan inbokad är veggomiddag, grått kött och korvstroganoff. Mmm...

Igår hade vi lagfoto och det är ju en stor grej, särskilt om man ska försöka få 40 tjejer att ta tre lagbilder och porträttbilder på 40 minuter. Undrar vem som gjort den planeringen.



Äldsta i laget, bjuder på bild. 1990, vilket år!

2 kommentarer:

Fia sa...

Ååh korvstroganoff i Luleå. Kanske världens godaste!

Anonym sa...

Men är NI äldst???? Småbrudar!
Anonym mor;)