onsdag 19 oktober 2011

Spontanköp.

Jag och Carol har varit på stan och uträttat ärenden, pratat med Jossa i shoppen och kollat på jeans. Jag testade massa olika, vissa var fula och vissa var snygga men ett par var snyggast. Och dyrast så klart. Därför gjorde jag en liten kort kreditupplysning på mig själv och kom fram till att det bästa är att lägga undan, det var ju det där med spontanköp. Istället gick vi till Pingstkyrkans second hand-affär (om man nu kan kalla den det) och tittade på böcker. Fast det var inte istället, det var mer när vi ändå råkade gå förbi. Iaf såg några böcker bra ut och några dåliga och en var skitsnygg, så jag köpte den och tre andra som inte heller var så fula. Det är ett okej spontanköp kom vi fram till, och även att de faktiskt är en miljon gånger fräschare än varenda bibblobok även om Pingsthålan i övrigt känns rätt schnuschk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den boken ser intressant ut. Inte läst. Recension önskas efter läsning! Puss