torsdag 6 oktober 2011

Det var det här med blogg.

Jag har precis suttit i över en timme och försökt skriva i den andra bloggen och känner att jag inte får till det. Jag känner mig lite låst när jag inte riktigt är säker vad man får och inte får, sen vill man ju så klart att det ska bli rätt också allting. Här i min egen blogg får jag göra vad jag vill, därför tänker jag lista mina favoritsvordomar och skällsord:
  • Knullkuk - Mycket användbart utropsord, hörs ofta om nåt går dåligt.
  • Grottmongo - Om personer. Någon som är riktigt jävla korkad alternativt uppenbarligen helt obildad/okunnig.
  • Böghora - Ett ord jag aldrig använder men som ändå är roligt.
  • Skröder - Också om en person, en lönnfet och långsam person.
Sen vill jag även avsluta dagen med att lägga upp precis vilken bild jag vill. Bara för jag kan.

Inga kommentarer: