måndag 2 september 2013

Globetrottern.

Hej. Igen. Tillbaka i Swe men denna gång Uppsala. Hos bror. På soffan. Mysigt. Han snarkar men jag tycker han borde vakna och göra frukost åt mig, jag ska ju trots allt fara idag igen. Vad fort det går, en sommar. Och då blev den ju ändå längre än tänkt. Inte konstigt att väskan väger bly när man släpar hela livet över Atlanten.

Veckan i Finland bjöd på många överraskningar, till exempel god köttgryta, god kycklinggryta och supergod fisk. Vad händer med världen? MVG till Vierumäki, kanske till viss del på grund av lågt ställda förväntningar. Sportsligt finns det mer att önska, men det kan man säkert läsa om i andra bloggar. Det eller hur man bäst gör en, så kallad, burpee.

Usch nu blev jag nervös. Jävla Atlanten och flygplan och överviktsbagage och distans och tidsskillnad och jetlag och saknad. Fast det kommer bli annorlunda. Kul. Kulare.

2 kommentarer:

bjork sa...

Det kommer bli så jävla roligt. Även för mig. Mer värt liksom. Nu saknar jag dig som är därborta och faktiskt gör det du är bäst på. Spela hockey. Förra året var det tungt, för dig för mig och för många andra.
Jag saknar dig jämt. Du är bäst, mitt bästa. Kärlek <3

Tankar på Trolleberg sa...

Lite kul att vi fått träffa dig MER detta år när du bott på andra sidan Atlanten, än när du bodde längs Norrlandskusten. Vad är det med Övik??? Nu kan vi Skypea igen <3