torsdag 19 mars 2009

Lika trendigt som hattnytt

Jag och Joyce har startat en Westlifeklubb här på Valla. Den är asgrymmast. Jag tyckte att jag skulle få vara ordförande, med tanke på min bakgrund som Westlifefantast, så nu är jag det. Joyce är allt-i-allo (bla håller hon koll på trenderna). I egenskap av att vara allt-i-allo utnämner Joyce Flying without wings som dagens låt. Därför spelas den på mötet (två gånger mer än alla andra låtar.).

Det går bra att ansöka om medlemsskap, MEN, medlemsskap kan icket garanteras. Westlifeklubben har tre viktiga ledord:

  • Passion
  • Inlevelse
  • Systerskap

Min favvo är Queen of my heart, medan Joyce föredrar My love. Fast Fool again är också bra, och Unbreakable.

Westlifefans som gillar gruppen med bara fyra medlemmar är inte välkomna, endast gamla Westlife är okej.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Som tidigare medföljare och ekonomisk understödjare av West-life-konster-besök anhåller jag härmed om stående medlemsskap i klubben! Då jag i dagsläget inte kan erinra mig en enda låttitel, än mindre namnet på någon av bandmedlemmarna, kan jag icke anföra andra skäl till ansökt medlemsskap, än ren och skär nostalgi.

Beslut om beviljande av medlemsskap inväntas med stort intresse och ordförande samt allt-i-allo tillönskas god lycka med sitt nya, förhoppningsvis lyckosamma, projekt.

Fd Westlife-supporter-supporter

Anonym sa...

Alltså, jag måste säga att BSB är ett bättre pojkband!! ;)

Anonym sa...

nej! som medlem i denna fantastiska klubb så måste jag också bidra med min favoritlåt som är "world of our own". Det är den absolut bästa av dem alla.

Anonym sa...

Fälly, Joyce och Sanna har valt varsin favorit av de tre låtar jag anser vara de absolut bästa - My love, The queen of my heart och World of our own.

Westlife har fått en tönt-stämpel bland vår generation ungdomar men with the hand on your heart, vem har inte gråtit en eller tre gånger till deras texter, även under de senare åren?

Ansöker härmed ett medlemsskap i fancluben och hoppas innerligt på att den går igenom.

En liten fågel viskade i mitt öra att vem som helst inte har möjlighet att bli medlem trots kärleken till bandet. Hoppas därför på att jag, om min kärlek till bandet fastslås som tvivelaktig på grund av diverse anledningar, ändå har förtur i gallringen på grund av min starka kärlek till klubbens oerhört ambitiösa och smoking hotta initiativtagare.