onsdag 25 mars 2009

"Sweet home Albima"

I förrgår kom jag hem till Luleå, skönt. Sen dess har jag:
  • gått på stan och träffat ingen
  • varit hos mormor och morfar
  • sovit på mormor och morfars kökssoffa
  • sovit hemma
  • varit med Castro
  • tittat på tv
  • promenerat och steekt på isen
Alltså skulle man kunna sammanfatta: jag inte har gjort nånting alls.

Eftersom det är ganska tråkigt att berätta oerhört detaljerat vad man gjort osv i bloggen kan jag istället effa lite.
  • SM-semi i Sandviken: 1 av 5 "F"
  • Kidnappning: 5 av 5 "F"
  • Ben and Jerry's: 5 av 5 "F"
  • Bronsmatch på söndagen: 4 av 5 "F"
  • Bussresa med laget: 4 av 5 "F"
  • Bussresa hem i 6 timmar: 2 av 5 "F"
  • SM-bankett: 3 av 5 "F"
  • Potatisgratängskub på SM-bankett: 1 av 5 "F"
  • Toalettbesök på SM-bankett: 5 av 5 "F"

---

Sedan jag och Joyce skapat vår heta Westlifeklubb har vi fått in ett antal ansökningar om medlemskap. I vissa av dem tror jag mig kunna ana yttepyttelite fjäskande... Eftersom Joyce kommer till Luleå ikväll tror jag vi måste hålla ett möte ang vår ställning i ämnet fjäskande i syfte att erhålla medlemskap. Mest troligt tror jag vi kommer komma fram till att det inte är något negativt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilken fin Biiiiild(:

allt-i-allo sa...

smör är aldrig en nackdel, aldrig. det handlar väl snarare om att smöra tillräckligt! westlife i sig är faktisk en riktig smör symbol.

Millis"Mammii" sa...

Fina Fina Fina =)