måndag 25 maj 2009

Min älskling har ett hjärta av snö

Tillbaka på Valla igen och jag kan bara säga att Valla är fan bäst. Iaf oftast. Efter träningen gick jag, Brallan, Emelie, Beggan, Bagge, Johanna och Bea på älskade Coop och handlade fil till Annie, blodpudding, utflyktsfika och mjukglass. Det är gemenskap. Brallan har kommit tillbaka till Ö-vik nu också och hon skryter för fullt över helgvädret i Överkalix, tydligen ska det ha varit varmast i Sverige där i helgen men det vet jag inte om jag vill tro på...




Imorgon är det friluftsdag, vi ska äta glass i hamnen och kidsen ska på långpromenad. Värt, inte. Vi funderar på att stanna hemma på Valla och steka istället, men inte IC:arna som är rädd för lite frånvaro, dom ska nämligen med på hajken imorgon. Herregud, kan inte förstå varför vi på natur har så dåligt rykte, det är fasen trots allt IC:arna som är mest nördiga.

-:-:-


Jag gillar inte Tomas Ledin, men ibland har han faktiskt rätt.

Inga kommentarer: