söndag 31 maj 2009

Helgen vecka 22

Idag och igår har det varit cirka 3000 grader varmt i Ö-vik. Carol och Emma, men särskilt Carol, flyttade nästan till Valla i helgen och jag tror bestämt de trivdes ganska bra här för det kom en och annan tår i en och annan ögonvrå när mamisar och papisar kom och hämtade idag.
Bör tilläggas att Notas idag inte gjorde sin bästa match (!) och förlorade den tidiga seriefinalen med 2-0 mot Själevad. Dålig tajming när vi faktiskt hade släpat oss till Skyttis för att se.
Stort pluspoäng till Carol som krusade mig i håret tills jag började snarka lagomt mycket.

Some pics:

Nån hade käkat lite pizza

Fredagsschteek på tennisbanan

Carol...Sångfåglar

Avancerade fotbollstricks av Hilding


Emma och en häck

5 kommentarer:

carol sa...

Jag saknar Valla. Men det är väl ganska naturligt. Jag måste vara otroligt bra på krus, eller så var du för trött, men så var nog inte fallet tror jag. Tur för dig att foppatoffelbilden inte var så farlig som den kunde varit..

caparolfärg sa...

Förresten, du missade väl inte min arm på foppatoffelkortet? ;)

Fällis sa...

Självklart är du en king på att krusa, jag vet nog ingen bättre. Hoppas jag kommer få uppleva det nån fler gång under min livstid.

JÄKLAR CAROL! Det där kan ju vara ett av de hetaste man sett, nånsin! Jag har faktiskt inte sett det tidigare, men nu när du säger det, shit alltså...

carol sa...

Självklart. Ring, jag är där på 7s.
Nu lät du ironisk. Min enda fina muskel.. :( buhu

Fallw sa...

7 sek var kanske lite av en överdrift carol...?

Men hallå där, jag var faktiskt seriös!