måndag 28 september 2009

Flottaregatan 7

Hej hopp låtsassnopp, som Sanna kunde ha sagt (vad vet jag?), vad det händer saker! VAD HÄNDER!?!?!? kunde nog alla vi ha sagt men jag tror jag väljer att helt enkelt korta ner allt till: oj.

Jag tror att jag lämnat Valla och flyttat till Hörnett, Corner one, bytt till emmanordins lag. Det är egentligen rätt stort när man tänker på det. Eftersom våra husägare lämnat en hel del saker efter sig, bland annat skor och en hel låda med kex, fick jag lov att rensa lite garderober i torsdags. Det gillade inte Joyce för hon ville bara sovasova, men faktiskt tycker jag inte hon ska klaga. Eftersom mina garderober var helt fria från all sorts garderobsinredning, bortsett från hängstänger, drog jag igår med mig Madelän till IKEA Kungens Kurva och köpte två fina Antonius med trådlådor. Förresten så hatar jag IKEA.

I helgen hände även Hilda, hon gjorde comeback för en sekund och vi alla insåg hur mycket vi saknat henne. Hilding är trots allt Hilding.

1 kommentar:

Anonym sa...

hilda!<3