fredag 18 september 2009

Tacofredag

Ibland skruvar man upp volymen för att man inte vill höra allt prat, det är effektivt, Joyce håller med. Just nu är det tacokväll här hos Joyce Renberg, vi bidrar inte alls jag och Joyce. Vi lyssnar på musik och pratar inte om hockey. Carol, Beggan och Madde är i köket och bidrar, de pratar om hockey, trots att det är förbjudet.

Idag letade jag i hundra mil efter posten här i Ö-vik, utan framgång bör tilläggas. Jag blev så jävla irriterad, men sen mötte jag Joyce och Starlet i backen upp mot Park och då blev jag glad igen, Joyce och Starlet är sunshine.

3 kommentarer:

lil cow wow sa...

verkligen sunshine!

Anonym sa...

Vem är du, denna lil cow som så rart kommenterar min vänta dotters blogg så ofta? Hej på dig.

Hälsar Anonym Maggan

Anonym sa...

...väna... ska det vara.

Anonym vän av ordning.