tisdag 15 september 2009

Småkorv.

Idag ska jag och Millhadja äta småkorv. Småkorv är falukorv som är hackad till småbitar och jättestekt, på gränsen till överstekt. Cilla gillar inte småkorv, hon tänker på magsjuka då. Det gör inte vi, vi tänker på kärlek. Småkorv är kärlek, småkorv är mitt liv.

I helgen var det Ullas cup. Ullas cup är kul.

Ute är det vackert väder, sol och rätt varmt. Jag blir inspirerad att skriva en dikt, kanske om småkorv och sol. Men jag tror inte jag gör det. Igår hade jag min första lektion för denna vecka och denna termin, fysik. Imorrn har jag min andra lektion för veckan, också fysik. Sen har jag även en till lektion, på fredag. Fysik. Jag har tre lektioner i veckan, alla fysik. Gud, detta kommer bli ett hårt år.

1 kommentar:

lil cow wow sa...

småkorv är era liv
fällman och milla
tjejerna med riv
ni har stake
ni har stål
steka småkorv och inte
fänkål