måndag 16 augusti 2010

Chilly Dilly

En tom lägenhet kan kännas ensam, men inte om man slår igång Mats Sundins sommarprat på datorn. Han pratar om Kainulasjärvi, intressant. Madde for precis hem till Gävle, hon passade på när vi inte har nån is på två dagar på grund av Sävelalkisens hockeyskola. Det tycker jag helt klart var rätt beslut. På onsdag kommer Fia hit, det blir hur bra som helst. Då behöver jag verkligen inte vara ensam hihi. Jag ska möta upp henne i Sundsvall och sen fara på IKEA. En väldigt bra och ny nyhet apropå det är att jag mest troligt inte behöver köpa en säng då eftersom Cillen är en riktig hjälte! Hon hade nämligen sin säng från Fabriks som hon ville bli av med. Eftersom den stod i Linkans förråd på Brux for jag dit och provlåg den, asskön. Jag och Linkan såg även till att godkänna den för sked-liggning och läggaöverenabenet-liggning.

1 kommentar:

Linkan sa...

Haha..herregud vad roligt det var att söka på "Linkan" i din blogg alltså:D, vilka massa tokigheter vi gjort(/gör). Vi provlåg den verkligen ordentligt med tanke på att den stod i ett utomhusförråd :P