fredag 27 augusti 2010

Ett liv i lyx

Det är vad man kan kalla att bo i en lägenhet med varmvatten. Det var helt otroligt när jag och Crarol testkörde kranen och det kom varmvatten, diskningen blev en fröjd! Helt plötsligt kan jag förstå kvinnorna i Ajax-reklamerna, det kan vara så fruktansvärt roligt att göra fint och rent i sitt hem. Synd att jag inte har nån man att ha färdiglagad mat för, hehehe..

Idag styrde vi stereospons till laget, underbart. När jag har mitt superföretag ska jag sponsra massa lag. Yes. Efter det använde vi kundtoaletten som lika gärna kunde varit en visningstoalett, fast jag kom på nu att det nog var innan. Carol rynkade nyss på näsan när jag sa att Gnarls Barkley var bra, då fick jag informera att hon hade fel. Det är så synd sånt där när ett band gör en låt som blir alldeles för stor så alla idioter börjar gilla dom fast bara just den låten. Det värsta är ändå när det går så långt att den börjar spelas på RIX, fast då i en sämre version. Ungefär som Dancing on my own eller Oskar Linnros. Då är det inte roligt längre.

1 kommentar:

carol sa...

Nu lät det ju som att jag var en idiot?