tisdag 31 augusti 2010

Det är inte lätt när det är svårt

Det är faktiskt inte så lätt alla gånger. Det är inte lätt med katter, kaniner eller lägenheter. Det är inte lätt med jobb, hyresvärdar eller stukade fötter och trasiga ryggar. Det är inte lätt med hockey, skola, ekonomi och hemflytt, och ja det kan tom vara svårt med Valet 2010. Det känns som jag vet hur det är, även om jag inte gjort allt av ovanstående. Jag kan nog iaf förstå. Man måste inte alltid veta hur man ska göra med allt, frågan är ju om man nånsin kommer? Det vore en chock att en gång vakna på morgonen och veta precis vad man vill och hur man ska komma dit. Hm, kommer nog aldrig hända tänker jag.

En sak är iaf lätt, för mig och kanske Carol, och det är att veta att man inte tar emot broschyrer och karameller av MUF på stan.

Inga kommentarer: