tisdag 17 augusti 2010

"King Kong!"

Åååh idag har jag styrt så många saker! Familjen Hermansson (-Marina) hjälpte mig att hämta sängen hos Linkan med släp så nu har jag nånstans att sova som är varken Maddes säng eller soffa. Det kan uppskattas eftersom jag kanske råkade sova naken i Maddes säng i natt, inte. Eller...? Innan det hann jag med att träffa Joyce+Emma OCH äta en glass OCH söka jobb, och då inte var som helst utan på Max! Såå, jag kanske blir kollega med Erika G, vem vet?

Imorgon ska vi ju som sagt till IKEA, men faktiskt med bil! Jolof lånade ut sin Nissan nämligen, guld värt. Dock är jag nervös inför parker o.d. med tanke på att hon sa att den var fet över huven, hehe. Nej men helt seriöst, king kong!

Idag fyller min lillasyster Ida S år. Inte 18 utan 17 (synd.), men ändå bra gjort! Ida är en riktig stjärna för hon har nämligen köpt sig en liten Valla-kanin! Ungefär världens sötaste med ett öra som står upp och ett som hänger ner. Den heter Rocky och idag bestämde jag att han är döpt efter Martin Kellermans Rocky, iaf nästan. Hur som helst, grattis!

Inga kommentarer: