söndag 3 april 2011

Duktigtjej90.

Idag insåg jag att nästa gång jag är i Ö-vik kommer snön att ha försvunnit helt. På ett sätt är det tråkigt att missa de nästan bästa veckorna på året här hemma; veckorna då man inte behöver göra nånting alls och det är fint väder. Fast, å andra sidan... Med tanke på att jag ska jobba här i Ö-vik hela sommaren så kommer man ändå hinna göra en del saker hehe. Plus att jag inte behöver jobba på hamburgerstället. Så underbart och viktigt. Dessutom kommer vi nog ha rätt fint väder där nere också, Tina kollade vid 18-tiden och då var det 22 grader i Zürich... Solglasögon, check!

Nu ska jag gå och sortera sopor och packa klart, jag är så grymt jävla bra på att planera!


1 kommentar:

carol sa...

Du planerar väl alltid bra hallå. Oj bilden, är det Saija där i svart jacka tro? Hehe