måndag 11 april 2011

Föräldrar.

Linkans katt Pippi har fått ungar nu idag har jag hört! Eller unge ska jag nog säga. Jag tror det kommer bli kanske världens sötaste katt efter Castro så klart. Apropå Castro så undrar jag vad han gör nu när mamma och pappa tydligen är utomlands, återigen utan att ha informerat mig och min bror ordentligt. Det är helt enkelt inte riktigt okej, särskilt inte när det är andra gången. Undrar hur länge dom ska vara borta, hmm... Stackars Castro. Nu har jag och SG sökt till lite skolor innan vi åker till Schweiz imorgon tydligen! Herregud, jag har verkligen noll koll, det är inte okej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, eller efter svante..

Anonym sa...

Alltså, FÖRLÅT om vi inte informerade. Men vi väntade på att FÖRKEN och broder kulle meddela eventuellt medföljande på vår världsresa. Vi vnätade och väntade. Men icket. Mao, sådär himla överraskande kan ju inte vår resa ha varit. Eller. Dock ska medhållas att vi inte meddelat exakt när och hur länge. Men dock, detaljer i sammanhanget :)