fredag 15 april 2011

Värmebölja överallt.

Det har varit en riktigt lång dag trots att vi hade sovis imorse. Jag tror det blir ännu segare på grund av bastuvärmen som är överallt. På isen, i omklädningsrummet, i hotellrummet och överallt annars dör man av värmeslag, snart klär jag av mig skinnet. I värmen har vi hunnit med att ta porträttfoto, träna, spela bowling och ligga på en nyklippt gräsmatta - kanske vårens höjdpunkt än så länge. Undrar vad det är för väder hemma, vågar inte riktigt tänka... När jag tänker på hemma så hoppas jag att Carolon inte gör mig besviken, skulle vara tråkigt att komma hem och mötas av fyra blomlik nu när jag faktiskt äntligen fått liv i Blommis och co.

2 kommentarer:

Ida sa...

Drick mycket vatten, annars finns risk för vätskebrist. Svetto.

bjork sa...

le mycket, då får du leenden tillbaka. oftast. det blir lättare att leva då.