måndag 18 april 2011

Fias grannes favoritlåt.

Andra vinsten kom idag mot Slovakien, 3-0. Viktigt. Bilder från matchen finns här!

Efter matchen gick vi en sväng till "stan" där vi hittade världens kanske godaste glass, McFlurry Magnum Brownie. Jag tror den var precis vad vi behövde eftersom vädret nästan steker sönder en. Vi är några som är lite brända på kinderna men hur lätt är det att tänka på att ta med sig solskydd i april?

Just nu sitter jag på Emma och Annies rum och följer liverapporteringen av Plannjas (ja dom kommer väl alltid att heta så) match mot Norrköping. Man får aldrig glömma vars man kommer ifrån. Emma spelar Fias grannes favoritlåt från mello och jag tror att om Fia hade varit hade varit här hade hon dampat loss. Hehe. Vi hatar Nina. Hehe.

3 kommentarer:

Fia sa...

Haha ÅÅHNEJ! Tur att jag inte var där kan jag lova.

Ingrid M sa...

grattis! Lycka till vidare :)

Anonym sa...

nej, hade ni glömt solskydd?? Jag kan tipsa om en bra solkräm.... Proderm är perfrkt och kladdar inte, just nu har de en tävling på facebook där man kan vinna en resa i sommar om man lägger upp sin bästa solbild.... gör det, det har jag gjort...
http://www.facebook.com/proderm
Bästa A.