tisdag 26 april 2011

Arlandahäng.

Nu sitter vi i den berömda gate 44 och väntar på planet till Ö-vik med Hägges gobit. Det ska faktiskt bli skönt. Dagen blir alltid så lång när man reser så här, särskilt när man får sitta och vänta på Arlanda i 75 timmar, som Grahnen skulle ha sagt. Tur det finns tv på internet nu för tiden, dock tänker jag inte avslöja vad jag ser på för det skulle inte vara bra för min image. Hehe. För övrigt åker Grahnen och Emma snart till Thailand men jag är iaf inte det minsta avis, nej nej nej. Jag ska ju till Ö-viken! Hehe.

Jag har funderat en del på vad jag ska göra när jag kommer hem och kommit fram till följande:


  • Vattna blommor.

  • Äta småkorv och mackisar.

  • Dricka mjölk utan 87% fett.

  • Sova i min egen säng.

  • Titta på Linkans kattunge.

Hur ska jag ens hinna allt, vilken stress. Hehe.

Inga kommentarer: