tisdag 24 maj 2011

Laem Phromthep.

Idag har jag och Carolon brant oss litelite, vi bestamde oss for att kliva upp lite tidigare (hehe) och det ar klart att det blir skillnad i stekgrad nar man gar ut halv elva istallet for ett. Men, ar man savlig sa ar man. Fortfarande inget for foraldrar att oroa sig over, bor tillaggas.







pip

Carolon har koll pa LonelyPlanet och i den hittade hon en jattefin utsiktsplats dar man kunde titta pa solnedgangen och det visade sig aven att det lag skitnara dar vi bor. Praktiskt. Det var fiiint uppe pa berget men nagra moln som var i vagen gjorde att det blev lite mindre spektakulart an vi hoppats pa sa det blev inte sa mycket solnedgang men vi hittade nagra munkar, japaner och skabbhundar att titta pa istallet.



I lobbyn dar vi sitter hor man musik fran baren och det ar bara omkladningsrumsmusik sa det far en faktiskt att langta lite mitt i all varme och avkoppling. For ovrigt lite tragiskt slash komiskt att det ar exakt samma musik hemma i omkladningsrummet som i Thai. Hmm.









7 kommentarer:

Erika sa...

åååh, tjejoooor vad skönt det ser ut. Carol är ju redan vithårig, miihihiih.. Njut vidare! pussokram

Angelika sa...

Härligt Johanna! Men inga mopeder, eller hur?
Plastmoster vakar över dig.

Anonym sa...

Äntligen får man se bilder. Är det riktiga elefanter bakom dig Jo? Ser ut som att Carol bränt sig på axlarna. Ta´t lugnt i solen tjejer.

Så praktiskt med sms och bloggar. När jag var ute och flängde i Europa fick man leta upp en Telefonstation e.d. där man fick gå in och ringa och så betalade man efteråt. Mycket klick och tjut innan samtalet kopplades fram. Skrev man vykort kom det fram lagom till man landade på Kallax (eller efteråt). Those were the days... Nåja, det gick ju det med. Puss Puss PUss och jättekram!

Tankar på Trolleberg sa...

Test

Tankar på Trolleberg sa...

Nu går jag över från "Anonym" till "Tankar på Trolleberg"...:) Ut ur garderoben med mig bara!

Ulf o Marina sa...

Jo, nog ser det ut som att Carro bränt sig litelite. Men är man tjugo, så bör man väl ha lite koll.
Ser skitfint ut där ni är.
Håll koll på earthquake-varningarna!!!
Fortsätt gärna att lägga upp fina bilder.
Vi hörs.

Idis sa...

Jag älskar att carol står som en pingvin på bilden högst upp. Kramis på er båda mina thaifriends!