lördag 14 maj 2011

Världens bästa hemstad.

Luleå levererar ta mig tusan alltid, kan det alls vara dåligt väder här? Jag tror inte det. Det är ett faktum att när det är fint väder i södersverige så är det det här med, men när det är fulväder där så är det ändå fint här (kanske att jag får äta upp det här men det kan det vara värt om man ska jobba inomhus hela sommaren, hehe). Yes, så fruktansvärt viktigt. Imorgon tänkte jag åka ner till Ö-vik igen och ta med mig det fina vädret för jag tycker synd om mina blommor som inte får någon sol.

Just nu sitter jag och mamma och steker och lyssnar på musik på framsidan, vad gör ni i Ö-vik? He-he-he...

1 kommentar:

Idis sa...

Jag vet inte vad som görs i övik. Men i storuman sitter man inne pga regn, vid eurovisionfinalen med en påse godis = kanonkul, 5/5!