onsdag 17 augusti 2011

Ännu en till dag.

Idag är det den 17:e augusti 2011 och det har hänt två väldigt viktiga saker idag, en väldigt bra sak och en väldigt dålig sak. Jag tror jag börjar med den dåliga så avslutet iaf blir bra.
Jag tror att en epok tagit slut idag. Tidigt imorse flyttade min världens bästa Jojan Dojan Joyciboys L2 från Ö-vik till Uppsala för att plugga. Det känns skitbajsprutt och otryggt eftersom hon alltid funnits här nära till hands, hon är liksom lite Ö-vik fast att hon är från Luleå. Jag och Dojan har gjort kanske en miljard världsroliga saker och även en del jobbighetssaker och det kändes inte helt bra att vi inte ens hann träffas innan hon och Emma flyttade ner men vi bestämde att det kanske var lika bra så man kan låtsas lite som ingenting. Måste tillägga så klart att jag är jätteglad för din skulle Dojan nu när du ska flytta och få viktiga saker gjorda, hihi. Jag tror stenhårt på JN.
Den andra saken som hänt idag, den bra saken, är att min lillasyster Ida Sannsell fyllt 18 år. Jo, det är faktiskt helt sant. Det känns som igår som hon dansade den snygga Brittandansen för mig (och lite även för Marre) i Jossas och Foppas vallakök. Classic. Nu är hon värsta kvinnan och det är skrämmande för det betyder att jag är ännu lite mer värsta... Kvinnan, hehehe. Eller. Ah, huvudsaken är iaf att hon nu får lämna in sina egna Trisslotter (igen.) och det kommer helt klart att firas på ett riktigt bra sätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men har Joyce flyttat nu??? Så tomt i Övik. Vad ska hon plugga? Vet du det?