fredag 12 augusti 2011

Detsamma!!!

Nu är det 9 minuter kvar till helgen och jag firar genom att stå i fruktavdelningen och lyssna på musik, helt jävla underbart!

I veckan har vi gått på is och det var kul sen så har jag gått ner i flex det var skönt sen så har vi sprungit Cooper och det var skönt och kul och sen så har vi internmatch ikväll och det ska bli kul. Hehehe. Nej men, faktiskt en bra vecka. Egentligen skulle detta varit sommarjobbets sista jobbdag men det blev utökat med en måndag extra pga utlandssemester. Kan ej klaga. Efter måndagen är det dags för utvärdering av mitt sommarprojekt.

5 kommentarer:

Ida sa...

Överdriv inte med kulheten nu. Cooper..

Anonym sa...

Detta cooper... som jag trodde var ngt jättehippt test med en massa spännande moment anpassat för små och stora muskelgrupper för just hockeyspelare. Vem ÄR Cooper förresten???? Gary kanske, som jag tror var en western-hjälte:)

Anonym sa...

Helt rätt. Cooper, Gary alltså, är en gammal western-hjälte på film. Dog -61 och hann göra mer än 100 (!) filmer.

Anonym sa...

Fast nämnde Gary har väl knappast ngt med dagens cooper-test att göra. I så fall vore det väl prick-skytte och lasso-kastning självklara moment. Plus barbacka-ridning.

Anonym sa...

Cooper-testet utvecklades av en Kenneth H Cooper som en fitness-test för militärer. Året var 1968. Från början var cloun att springa så långt som möjligt på 12 minuter.