tisdag 23 augusti 2011

Cupmage.

Cupmage är ett fenomen som inte går att förklara, jag har försökt åtskilliga gånger att tänka ut vad det kan bero på men jag vet inte. Det går helt enkelt inte att förklara. Man får det verkligen alltid! Det räcker med att man sitter i flygtaxin i Ö-vik så känner man att varning. För den som inte vet vad cupmage är kan jag säga att synd för jag tänker absolut inte förklara vad det är.

Imorgon är det match mot Slovakien som gäller och jag och Grahn har redan tjuvkikat på de nya matchtröjorna. Hihihi. Spännande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur kändes det mot Slovakien? Hör att ni är åtta landslag. Måste läsa in mig på vad det är för ngt du är på. Går in på Swehodkey. Trodde ni skulle spela landskamp mot Suomi och sedan komma hem. Se oli Väärin! (Det var fel!)

Kom hem från stugan ikväll. Kan gasa med min ledbandskadade fot:) Bra. / Puss