fredag 30 september 2011

Så såg vi ut år 2007.

Det var det här med att saker bara ska funka. När Spotify jävlas och internet i största allmänhet verkar vara emot en får man leva på gamla mp3:er och Sannas musiktips från 2006, så just nu blir det mycket Tiger Lou, The Knife, Vapnet och Hello Saferide. Det matchar ju iofs rätt bra med mina svarta Cheap Monday jag har på mig idag som jag fick av Sanna sommaren 2006. Det betyder alltså att de är en sisådär fem och ett halvt år gamla. Är inte det bra gjort så säg, kanske en av världshistoriens smartaste investeringar. All cred alltså till dig Sanna K, för att du lärt mig hälften av allt jag kan och för att du tyckte jag skulle börja ha tighta jeans.

2 kommentarer:

kajsa sa...

Haha! Tiden då det begav sig :)

Stina A sa...

Tiden som betydde allt..