fredag 31 december 2010

Jag älskar skatt!

Oj. Jag är helt slut. Efter två flyttdagar i Ö-vik och en hel dag med Common App till Yaleansökan känner jag bara att fy fan. Hehe. Nu är det bara lite kvar, betalning bland annat. Det är helt sjukt vad allt kostar i USA, tom att söka in till en jäkla skola. 75 dollar! Tack för skatten säger jag. Nu säger jag godnatt till allt sånt för usch nu får det vara nog.



Carol, Jossa, Bea och Tusse är nu i fjällen och det hade varit sjukt kul att följa med men ååh det gick inte den här gången. Istället blir det hemma-nyår utan axellös klänning fast med finbesök, det duger det med om man säger så! Fast ändå, det hade varit kul. Fast ändå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jädrans så snyggt när du har tapetserat om här på bloggen. Varmbonat och Johanna-orange. Ställ in resväskan i ett hörn, den matchar perfekt.
Nu har du åkt och det är tyst och trist. Fast lite skönt för det är ett sådant himla tempo när du är hemma så jag får hjärtklappning. Nu ska jag käka upp strüdeln.. Själv, haha / Puss