söndag 5 december 2010

Sätra-Sanna fortsätter att leverera...

Nu tänker jag inte prata mer engelska eller nånting. Jag bor i Sverige och då pratar man svenska och inte engelska. Man skriver på svenska och inte engelska. Svenska svenska svenska svenska svenska. Det känns galet skönt att ha gjort bort det. Dock har det dykt upp ett annat problem nu och det är att jag måste vara dum i skallen, jag råkade skriva in fel mobilnummer för min mobilbiljett!!! Korkskalleidiot. Undrar hur man fixar det, typ ringa runt till massa skit och åh suck. Synd att man är så dum.

I övrigt är det kul att vara i Gävle, det var ungefär tre år sen sist. Kajsa hann med att baka ett pepparkakshus ikväll, med viss hjälp av Paj bör tilläggas. Sanna bidrog mest med gestaltningar av olika kända människor som tex Lars Leijonborg, Reese Witherspoon, Plura och Reese Witherspoon som hon i Walk the line.

1 kommentar:

Anonym sa...

Föprslag ang engelska. Läs böcker på engelska! Jag har Båten, The boat, på engelska. Ganska mycket slang, som är lite svårt att läsa, men man fattar liksom ändå. vi byter helt enkelt. Du ger mig den svenska, jag den engelska. Deal?