fredag 10 december 2010

Sankt José, min vän

Ikväll hade vi idolsamling på Själevadsgatan. Fast. Jag hatar idol. Jag och Carol blev tyvärr tvungna att lämna i mitten för att fara till Coop och handla lite fika. Frågan är om det var planerat, hmm. Nu fixar vi med andra saker, till exempel delar upp bestick, lyssnar på jullåtar och slår in lagjulklappen. Tessan ville ha min julklapp, jag hoppas hon får den... He-he-he..+++_++++ö+++---ÖÖÖ- (En kod som råkade bli medan jag fixade med förstoring/förminskning av bilden, Carol vet.)

Apropå julen skulle jag idag leta upp lite julpynt när jag upptäckte att min julbock Sankt José inte var där jag trodde att han skulle vara, där han ska vara. Jag blev så himla himla ledsen, det är nästan så jag misstänker att han kan ha blivit kidnappad. Av Joyce. Hon verkade alltid så avis på honom när han flyttade in i mitt vallarum för två år sen. Jävla Joyce!

Inga kommentarer: