lördag 25 december 2010

Nuförtiden

Carol och jag är vilsna för vi förstår inte meningen med saker ibland, till exempel ombyggnationer av kök som faktiskt var rätt fina innan (iaf helt okej och faktiskt extremt funktionsdugliga). Sen är det ju svårt att förstå meningen med en bilolycka också men det är ju lite en annan sak. Det handlar inte om otacksamhet utan mer om det faktum att det finns andra än bara jag. Och Carol och alla andra. Vissa fattar inte riktigt, Carol fattar. Ibland tror jag att vi lite delar hjärna när det handlar om vissa saker för hon förstår saker som inte alla förstår. Eller så förstår hon bara så dåligt att jag tror att hon förstår, att det liksom slår över. Men det tror jag inte.

I morgon åker jag ner en sväng till Skellefteå för att träffa alla gamla och kanske någon ny. Först ska jag dock agera Sannas sällskap på deras middag vilket jag tycker känns som en hedrande uppgift som jag kommer att ta på fullaste allvar.

1 kommentar:

carol sa...

Hm, jag tror jag förstår faktiskt. Att jag förstår alltså. Det borde kanske vara vi som är släkt hehehe. Hehe.