tisdag 21 december 2010

Nånting hände.

Jag bara kände att det var god tid för en uppdatering, en makeover så att säga. Det känns lite sorgligt att lämna min design från tre år sen, nästan lite läskigt men samtidigt nödvändigt. Livsviktigt. Fast det känns inte riktigt rätt, på nåt sätt lite för varmt. Som att man sitter i en alldeles för varm bastu och inte kan andas. Hu!

Idag var det dock allt annat än varmt när morfar lurade ut mig i skogen för att leta en julgran. Vi gick superlångt och det var snö överallt och jag hade mormors skor som var sämst att gå i och morfar var så hurtig att jag bara ville lägga mig ner och dö. Men det kunde jag ju så klart inte så det var bara att bita ihop. Det blev dock ingen gran hem än så vi får se om vi måste klä den på juldagen igen hehehe. Jag funderar vad jag ska hänga i granen i år, Sanna föreslog Lars Ohly men jag kände heller Maria Wetterstrand för hon känns ju grön och bra.

Förresten heter det pumla och inte julkula.

Inga kommentarer: