onsdag 17 juni 2009

16:e juni

Bläbläblä. I det här blogginlägget tänker jag bara bara bara vara negativ, jag har nämligen pratat en hel del med Sveriges mest positiva kvinna och det har smittat av sig. En lista vore inte fel:
  • Imorse skulle jag på gymmet men jag kom på att mitt hejjagharingetgymkortegentligenmenminmammaharbjuditmigpåtvåveckorsträning-kort var i bilen, så då fick jag radikalt göra om min dagsplanering (jag hatar planering). Sen när mamma kom hem var kortet inte alls i bilen, utan det visade sig att jag hade lagt det i ytterfacket på min träningsväska, som jag tom haft med mig hela dagen på stan. Sjukt irriterande.
  • Alla far utomlands stup i kvarten och det blir tråkigt hemma. Joyce, Malin och Madde... Snart tvillingar. Minuspoäng, IG och allt annat.
  • Vädret.
  • Lady Gaga. För ungefär ett år sen sågade jag min hathatlåt, All Summer Long av Kid Rock, men tro om inte Lady fucking Gaga fan är värre. Härmed förklarar jag Lady Gagas låtar i allmänhet, och Love Game i synnerhet, till sämst av allt i hela världen. Ex på bländande låtskriveri:

Let's have some fun, this beat is sick, I wanna take a ride on your disco stick

eller varför inte

I met somebody cute and funny, got each other and that's funny

Rimma med ordet man skulle rimma på. Det är så dåligt att jag får ont i magen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, kan inte tänka mig dig arg och negativ... de är som att någon annan har skrivit de här :)

Amelia sa...

Neeeeeej! Du får inte dissa Lady Gagas låtar, speciellt inte Love Game! Hon är mitt hemliga guilty pleasure ju. Har hela skivan på datorn..

fällis sa...

ååh, neej amelia...