tisdag 2 juni 2009

Saknaden är gigantiskare

Ja... Nu sitter jag och Joyce här ensamma på Valla och funderar. Vad ska vi göra nu ens? Carol har lämnat oss för Bulgarien och kvar är bara tomheten och en dikt på en ihopvikt papperslapp. Är det ens värt att kliva upp på morgonen längre undrar vi. Mest troligt inte... Vi som till och med gjorde en skylt för att hon inte skulle åka, men ändå valde hon Beggan och Johanna, men framför allt Bulgarien före oss. Nej, det är för jobbigt jag klarar inte att skriva mer om det!

Kom hem Carol!

-:-:-
Trots att idag, 2:a juni 2009, är lite av en sorgens dag, har det faktiskt hänt en fin sak också, en väldigt fin sak. Min kära elementknackarkompis Erika Grahm har nämligen klarat körkortet, snyggt jobbat säger jag!

2 kommentarer:

Grahm sa...

tack stumpan :) du är inte så pjåååååååååkig du heller ;) 1 Juni var din dag!

carol sa...

Nu kan ni sluta sakna mig, nu är jag hemma. Eller, sakna mig ändå förresten! Det är roligare.