måndag 15 juni 2009

Renlös dag

Jag har gruvat mig för att slå igång datorn i några dagar nu, jag hade nämligen nåt hemskt på skärmen innan jag med gråten inte i halsen utan på kinderna slog igen och den därmed försattes i viloläge. Nu på morgonen slog jag på den igen och var skitnervös, men det var försvunnet. Skönt. Dock hängde sig datorn, oskönt. Datorn som jag för övrigt antingen måste lämna tillbaka till skolan eller köpa lös för ungefär 100 miljoner kronor mer än vad den är värd. Det betyder att jag den här veckan antingen kommer bli datorlös eller pengalös.


Igår kväll var jag på Porsön, ja det är faktiskt sant. Jag följde med min bror och Bunga när Bunga skulle flytta, och vars flyttade han om inte till Porsön. Självklart började jag tänka på Joyce aka Renis och saknade henne lite för mycket för vad som är kul. Men snart kommer hon hem, inte! Det känns som oändligt länge tills det inträffar. Det första jag ska göra när vi träffas är att bjuda på kvällsfika, jag är nämligen kvällsfika.

-:-:-

Studentbild kommer.

1 kommentar:

carol sa...

du är