torsdag 23 juli 2009

Ett, tu, tre på marken, sitter och väntar modigt på sparken

Idag skämde Joyce ut mig, mitt på Kungsgatan. Vi skulle stanna för att fixa till cykeln som hängde lite krokigt på bilen, och när jag stod där ute hörde jag hur det kom en hemsk låt innifrån bilen... Hold the line med Toto. Jag bad henne dämpa, men hon bara höjde och skrattade ondskefullt. Till slut ropade jag att hon skulle dämpa för att jag skämdes, då skrattade hon ännu högre och mer ondskefullt. Sen fick jag skynda mig in i bilen och dämpa volymen, fortf ondskefullt skrattande.. Hämden kommer nån gång, kjl.

I helgen kanske det blir en tripp till sydligare breddgrader, så det betyder att vi just nu ska bränna lite bilåkarskivor. Det luktar bajs!

2 kommentarer:

lil cow wow sa...

vad är det för fel på hold the line? (förvirrad)

Amelia sa...

Foten i huv'et, Gud vet vad som hade hänt om hunden hade varit bunden och inte kunnat komma och skälla i tunneln.