tisdag 14 juli 2009

Facebook

Jag försöker komma över min Facebookskräck. Jag vet egentligen inte varför eftersom det väldigt mycket känns som ett vuxen-Lunarstorm, men jag kom fram till att eftersom det inte verkar vara nån endagsfluga kan det i längden bli lite jobbigt att få krux i magen varje gång man hör ordet. Jag tror det kan ha nånting med nånting att göra. Hmm. Jag gör framsteg, det bör tilläggas.

Just nu är det lite tomt i mitt liv, för Joyce jobbar. Malin jobbar också till och från, och Anja är i Göteborg. Sug. Men jag har annat att göra på dagarna, inte. Eller jo. Mañana mañana blev i övermorgon eller kanske till och med dagen efter, men idag blev det faktiskt gjort, massa saker också. På Kronan hittade jag nytt nät (stängsel) till mitt enorma mål, jag köpte, tråkigt men galet nödvändigt, nya löparskor och skickade även iväg två brev, ett hemligt och ett ännu mera hemligt. Jag kan avslöja att det hemligaste var till Beggis, hon har nämligen fått ett uppdrag, ett hemligt sådant... Som har med skatter att göra. Och palats.
Jag borde även avslöja att jag såg Twilight igår, även fast jag lovat att aldrig aldrig göra det. Ganska mycket bara för att egentligen. Fan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Amelia jobbar inte. *host*

Anonym sa...

hahaha varför visste jag att amelia skulle kommentera detta.. underbart
/berggren

carol sa...

Nät, fint!

arbetarjoyce sa...

fällman, jag är trött.. kul att du kom och jobbade med mig idag!:) nu vet du hur jag sliter.